Slovo „REGISTRACE“ vyvolává v lidech „STRAŠÁKA“ záporné reakce a je často bráno negativně a odmítavě. Ale proč? Odpověď je jednoduchá… Nedostatek informací někdy i spojený s „vnucovači“ a otravnými „komáry“ ze všech možných MLM firem, kteří Tě přemlouvají k nákupu nebo nějaké „akci“ a slibují obří výdělky. Musíš shánět další lidi, musíš nakupovat, musíš jít na setkání s firmou..
CHYBA! Nemusíš vůbec nic
Co se tedy opravdu stane po registraci?
Zamysli se, kde máš nějakou registraci ke slevě nebo akcím?
Může to být: Lidl, Tesco, Orsay, UGO, DM, Sportisimo, Decathlon, Shell, Česká pošta, Billa, Benu, Dr.Max, Electro World, Datart, Super ZOO, YVES ROCHER, Tchibo…
A proč máš u nich slevovou kartičku? Protože ušetříš, získáš speciální nabídky, akce atd.. Každá firma se snaží, aby nalákala nové zákazníky a stejně je to i s Oriflame a registrací. Rozdíl je v tom, že Oriflame má i další příležitosti, které se ze začátku mohou zdát tajemné a složité. Proto jsem vytvořila hru „Únikovka po stopách Tvého snu“, kde nahlédneš „pod pokličku“ a zjistíš, že v tom není žádná věda.
Co říkají statistiky?
80% registrovaných (8 z 10ti) nakupují výrobky jen pro sebe, 20% (2 z 10ti) nabízí výrobky z katalogu za katalogové ceny a jen 0.5% „dělá kariéru“. Je fér o příležitostech firmy říci, ale nikoho do ničeho netlačit, nic nevnucovat. Já jsem ten „půlčík“ toho procenta a můžeš to být i Ty, ale pokud nevyzkoušíš, tak to nezjistíš.
Máš nějakého dalšího „STRAŠÁKA“ k registraci? Pošli mi ho na e-mail: unikovka@postopachtvehosnu.cz